حدّ

حدّ

انسان یه موجود محدوده ، دارای یه سری مرز ، اینجا قسمتی از محدوده ی منه ...
حدّ

حدّ

انسان یه موجود محدوده ، دارای یه سری مرز ، اینجا قسمتی از محدوده ی منه ...

دو کلمه با خدا


مشتی ، حساب ما با هم که با صنار سی شاهی صاف نمیشه ... بکش بیرون دیگه ... از اون بالا هرچی کـ*ـیـ*ر میفرستی باید صاف بره تو کـ*ـو*ن ما ؟ ها ؟ اگه اینجوری خوشی پس خوشحال باش ...



ویرایش شد .



نظرات 4 + ارسال نظر
Omid دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 13:20

آخ گفتی ! هزار تا کس بیوفته از آسمون یکیش نمیوفته رو کیره ما اما دو تا کیر بیوفته اولی میره تو کون ما دومی هم صبر میکنه اولی در اومد بعد اون بره تو !

حقیقت تلخه ولی خب داستان اینه ‎‏.
احتمالا برای جلوگیری از سوکس شدن و با عنایت به باز بودن دربهای توبه این پست رو پاک کنم . بابت نظر هم مرسی داداش

pooya سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 04:22

آقا یه چیزی بگم . اصن ربطی به خدا نداره . این از وضع جامعه کیریه ماس . از کیری شدنه آدما . ما هرچی میکشیم از خودمونه نندازیم گردنه خدا . (من خدایی که سرنوشت دستشه و اینجور چیزارو تاحدودی قبول ندارم )
امیدوارم ک ناراحت نشده باشی از حرفام . وبلاگ خوبیم داری دادا ;) .

بعدازسلام . این بحث جبر و تفویض بحث تازه ای نیست . زمان امام صادق بوده فک کنم یه یارو میپرسه : اختیار یا اجبار ؟ سرنوشتمون رو خدا از قبل نوشته یا خودمون شکل بهش میدیم ؟ امام جواب میده : یه چیزی بین این دوتا . منم میگم همین . بابت نظر هم ممنون

mohammad سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 15:51 http://onlybahram.blogfa.com/

لینکت کنم
لینکم می کنی؟

کی رو لینک کنم بهتر از شما ؟

Omid چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 19:10

جدا بعده مدت ها خندیدم

باز بودن درهای توبه

آریالا سال کیری جدید مبارک :دی
ایشالا دُز کیری بودنش برامون بیاد پایین

ما که سال تحویل یه کلاش دستمون بود پشت یه سمند داشتیم گشت میزدیم
سال تحویل شد پشت شبکه گفت مجید نوزدده سه مجید ! سال نو تبریک از طرف مجید یک
منم گفتم کس خاره مجید و مجید یک و دیگر مجید ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد