حدّ

حدّ

انسان یه موجود محدوده ، دارای یه سری مرز ، اینجا قسمتی از محدوده ی منه ...
حدّ

حدّ

انسان یه موجود محدوده ، دارای یه سری مرز ، اینجا قسمتی از محدوده ی منه ...

نمیدونم




سرم رو از دم با تیغ ، تا ته از بیخ زدم . فقط مشکل اینجاست که ترم جدید شروع شده که اونم به چپ می گیریم . امروز نشستم با خودم حساب کردم 20 هزار به یکی از رفقا بدهکارم 10 تومن به دانشکده و یه عمر به مادرم ... از اونطرف 15 تومن از یکی طلب دارم 580 تومن از اوستا کارم فقط مونده مشخص کنم با خودم چن چندم ... احساس میکنم سبک شدم ... شاید به خاطر اون سیصد گرم مو رو سرم ... نمیدونم



نظرات 2 + ارسال نظر
ساحل دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 09:41 http://sahele.blogfa.com

تو زمستون که کسی موهاشو نمیزنه،اصولا تابستون این کارو میکنن

‏‎Mostafa.Asgari‎ دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 19:47

آدمای کوچیک پشت خیلی از کاراشون چرایی در کار نیست ،
احتمالا یه عمل غیر ارادی بوده از یه آدم مریض ... امروز عصر اینجا بارون اومد ... وقتی زیر بارون رفتم دیدم کچل بودن اونقدی که بقیه فک میکنن بد نیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد